en-Reklama na sociálních sítích

27/10/2020

Co vám přinese propagace na sociálních sítích?

Sociální sítě, kdo by je neznal. Každý z nás má profil minimálně na jedné z nich. V České republice je 5,7 milionů aktivních lidí na sociálních sítích, což je 54% populace. Slušné číslo, že?

Mezi nejrozšířenější a nejznámější patří Facebook, Instagram, Twitter, YouTube a LinkedIn. Na všechny tyhle sociální média lze umístit placenou reklamu. Každá síť podporuje jiné formáty a poskytuje jiné druhy cílení.

Vybudujete vztah se svými zákazníky

Oslovte uživatele sociálních sítí a vybudujte s nimi prostřednictvím přátelské komunikace vztah.

Zacílíte konkrétní skupinu zákazníků

Sociální sítě sbírají o svých uživatelích neuvěřitelné množství informací. Využijte tato data ve svůj prospěch a přesně vyberte, koho oslovíte.

Využití AdBlocku je výrazně omezeno

Až 45% uživatelů internetu využívá nástroje pro blokování reklamy. Velká část sociálních sítích je však vůči tomu imunní.

Připomenete se a motivujete uživatele k akci

Prostřednictvím remarketingu se budete pravidelně připomínat všem, kteří o vaši nabídku již dříve projevili zájem.

Přehled sociálních sítí

Facebook

Facebook je nepopulárnější sociální síť, poskytuje širokou škálu cílení a velké množství reklamních formátů. Neustále přichází s novými inovacemi a vychytávkami. Je vhodný pro propagaci jakýchkoli produktů služeb nebo značek.

Reklamní formáty: statický banner, carousel, video, prezentace, kolekce, canvas.

Instagram

Instagram dost slušně šlape na paty Facebooku co se popularity týče, počet aktivních uživatelů je zde ale stále poloviční. Stejně jako Facebook je velice inovativní a oblíbený hlavně mezi mladými lidmi. Je vhodný pro propagaci jakýchkoli produktů, služeb nebo značek. Můžete zde navíc využít influencer marketing.

Reklamní formáty: statický banner, carousel, video, prezentace.

Twitter

Twitter má v České republice sice malý zásah ale umožňuje sofistikované cílení a aktuální data.

Propagace příspěvků je vhodná především pro reklamní akce, speciální nabídky či novinky.

Reklamní formáty: tweety, videa, twitter karty.

YouTube

YouTube je ideální platforma pro propagaci video reklamy. Je vhodná pro firmy, které chtějí zvýšit informovanost o svém produktu a budovat povědomí o značce v online prostředí.

Reklamní formáty: obsahové reklamy, přeskočitelná videa, nepřeskočitelná videa, mikrospoty, překryvné bannery.

LinkedIn

LinkedI je businessová sociální síť, nenajdete tady konečné spotřebitele, ale spíše další obchodníky.

Kampaně na LinkedIn jsou vhodné pro všechny, kteří míří na B2B sektor.

Reklamní formáty: statický banner, video, carousel, reklama v konverzaci.

Potřebujete poradit nebo hledáte odborníka, který vám s reklamou na sociálních sítí pomůže? Mrkněte na naše výhodné balíčky služeb zde.